про надання інформаційних та освітніх послуг
Цей документ є офіційною публічною офертою ФОП Панченко Ірини Вікторівни, яка діє на підставі державної реєстрації, ІПН 3305106865, надалі — «Виконавець», і містить усі істотні умови договору на надання інформаційних, освітніх та інших послуг, розміщених на сайті: https://seamensclub.ua.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику інформаційні, освітні та інші послуги шляхом надання доступу до онлайн-курсів, відеоматеріалів, електронних навчальних матеріалів, пошуку та надання доступу до інформації, проведення консультацій тощо, а Замовник зобов’язується оплатити ці послуги на умовах цього Договору.
1.2. Детальний опис, вартість та порядок надання послуг визначаються на відповідних сторінках сайту Виконавця.
2. ПОРЯДОК АКЦЕПТУ ТА ЗАКЛЮЧЕННЯ ДОГОВОРУ
2.1. Цей договір є публічною офертою відповідно до ст. 633, 641 Цивільного кодексу України та вважається укладеним з моменту акцепту Замовником.
2.2. Акцептом оферти є здійснення Замовником дій, що свідчать про прийняття умов Договору, а саме: оплата послуг через платіжну систему на сайті, переказу грошових коштів на банківський (поточний) рахунок Виконавця, реєстрація на онлайн-платформі (за наявності технічної можливості), інші дії, що підтверджують намір скористатися послугами Виконавця.
2.3. У разі незгоди з будь-якими умовами надання послуг чи цим Договором, Замовник не повинен акцептувати умови цього Договору.
2.4. Якщо Замовнику не зрозумілі будь-які суттєві умови надання Послуг, він зобов’язаний до здійснення Акцепту звернутися до Виконавця щодо їх уточнення. В іншому випадку він не має права посилатися, що йому були невідомі умови надання Послуг та з цієї підстави відмовитися від оплачених Послуг.
2.5. Після Акцепту Замовник, вважається ознайомленим з умовами Договору та приймає їх без будь-яких зауважень.
3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
3.1. Виконавець зобов’язується:
– надати послуги відповідно до умов Договору,
– надати доступ до матеріалів в погоджений Сторонами строк,
– не розголошувати персональні дані Замовника.
3.2. Замовник зобов’язується:
– сплатити послуги,
– не передавати будь-яким чином матеріали третім особам,
– не заважати роботі сервісу або втручатися в роботу Замовника.
4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ
4.1. Вартість кожної послуги та умови її надання визначається на відповідній сторінці сайту Виконавця.
4.2. Оплата здійснюється 100% передплатою.
4.3. Послуга вважається наданою після фактичного надання доступу до матеріалів або інформації чи проведення консультації.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
5.1. Сторони несуть відповідальність згідно із чинним законодавством України.
5.2. Виконавець не несе відповідальності за технічні збої зі сторони Замовника чи неможливість прийняти послугу чи порушення інших положень Договору Замовником.
5.3. Виконавець залишає за собою право відмовитися від надання Послуг та розірвати Договір в односторонньому порядку без повернення грошових коштів Замовнику, з правом відключення Замовника від доступу до Послуг, Контенту, Сайту та інтернет-ресурсів, в разі: публікації Замовником в публічних інтернет ресурсах, на Сайті Виконавця, в коментарях або в чатах в ході надання Послуг недостовірної, неправдивої інформацію щодо Виконавця або Послуг, розпалювання міжнаціональних конфліктів, шахрайських дій по відношенню до Виконавця, порушення майнових та немайнових прав інтелектуальної власності щодо Контенту, використання нецензурної лексики або висловів, які іншим чином принижують репутацію Виконавця та/або ображають інших користувачів Сайту, публікації інформації в інтернет ресурсах Виконавця, яка не стосується тематики Послуг або розповсюдження рекламної інформації щодо власного бізнесу або третіх осіб, а також спаму. У разі виявлення такого факту Замовник має право на стягнення з Виконавцю штрафу в розмірі 100% від вартості оплачених Послуг та компенсації всіх понесених збитків.
5.4. Виконавець залишає за собою право відмовитися від надання Послуг та припинити дію Договору в односторонньому порядку, в тому числі закрити доступ до Послуг та Контенту та облікового запису без повернення грошових коштів Замовнику в разі встановлення факту передачі останнім на користь третіх осіб доступів до онлайн-курсів, відеоматеріалів, електронних навчальних матеріалів тощо, та всього іншого матеріалу, що є інтелектуальною власністю Замовника чи його партнерів, замість себе або наряду із собою, в тому числі шляхом передачі індивідуальної посилання (URL), копіювання та розповсюдження вищезазначених матеріалів. У разі виявлення такого факту Замовник має право на стягнення з Виконавця штрафу в розмірі 100% від вартості оплачених Послуг та компенсації всіх понесених збитків.
6. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
6.1. Замовник може звернутися за поверненням коштів протягом 14 днів, якщо доступ до освітніх матеріалів не був наданий Виконавцем у погоджений Сторонами строк.
6.2. Після надання доступу до матеріалів курсу чи початку проходження курсу повернення грошових коштів не здійснюється.
6.3. Виконавець має право утримати при повернені коштів вартість фактично наданих Замовнику Послуг та фактично понесені витрати, що виникли в зв’язку з поверненням коштів.
6.4. Повернення грошових коштів у випадках, передбачених Договором, здійснюється Виконавцем у тій же формі та на той же рахунок, з якого Замовником була проведена оплата, якщо Сторони не домовляться про інше.
6.5. Для повернення коштів Замовник зобов’язаний звернутися до Виконавця з відповідною письмовою заявою про повернення коштів.
7. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
7.1. Усі матеріали та знак для товарів та послуг Виконавця є інтелектуальною власністю Виконавця.
7.2. Копіювання та розповсюдження усіх онлайн-курсів, відеоматеріалів, електронних навчальних матеріалів тощо, та всього іншого матеріалу, що є інтелектуальною власністю Замовника чи його партнерів заборонене без письмової згоди Виконавця. Крім того, зазначені матеріали передбачені виключно для особистого (некомерційного) використання Замовником.
7.3. Виконавець залишає за собою право відмовитися від надання Послуг та припинити дію Договору в односторонньому порядку, в тому числі закрити доступ до онлайн-курсів, відеоматеріалів, електронних навчальних матеріалів тощо, та всього іншого матеріалу, що є інтелектуальною власністю Замовника чи його партнерів (далі – Інформація), без повернення грошових коштів Замовнику в разі встановлення факту порушення прав інтелектуальної власності, а саме розміщення та/або продаж Замовником отриманої Інформації від власного імені на сторонніх ресурсах з метою продажу або безоплатного розповсюдження.
7.4. За порушення прав інтелектуальної власності Виконавець може додатково притягнути Замовника до цивільної, адміністративної та кримінальної відповідальності відповідно до чинного законодавства України шляхом звернення до судових та правоохоронних органів.
8. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
8.1. Замовник надає згоду на обробку персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних».
8.2. Детальні умови надання та використання персональних даних викладено у відповідному положенні та розміщено на веб-сайті Виконавця.
8.3. Приймаючи умови цього Договору, Замовник надає згоду на:
– організацію та ведення фото-, аудіо- і відеозйомки, а також веб-трансляцій відкритих занять і заходів (сесій, розборів і групових занять) зі своєю участю;
– використання фото- і відео- матеріалів, які містять зображення, голос, відзиви та коментарі з чатів в рекламних цілях (в тому числі, на їх переробку і розміщення в мережі Інтернет).
9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Виконавець може змінювати умови Договору шляхом публікації на сайті.
9.2. Спори між Сторонами вирішуються шляхом переговорів або в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.
9.3. Сторони не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов Договору, якщо це спричинено форс-мажорними обставинами, тобто обставинами непереборної сили, про які Сторони не могли знати заздалегідь або не могли їх передбачити. До таких обставин відносяться: відключення електроенергії, пожежа, повінь, землетрус, цунамі, смерч, ураган, тайфун, зсуви, селеві потоки, снігові лавини, виверження вулканів та інші природні катаклізми; війни, революції, державні перевороти, страйки, диверсійні та терористичні акти, пограбування, аварії в системі енергозабезпечення та зв’язку, зміни законодавства, дії державних органів та їх посадових осіб, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання Договору. Протягом часу дії обставин непереборної сили сторони не мають взаємних претензій і кожна зі сторін приймає на себе свій ризик та наслідки форс-мажорних обставин. Виникнення форс-мажорних обставин має бути юридично засвідчено та підтверджено Стороною, яка на них посилається, відповідною довідкою Торговельно-Промислової Палати України або іншого уповноваженого органу.
9.3. Контактні дані Виконавця:
ФОП Панченко Ірина Вікторівна
ІПН 3305106865
Тел.: +306940574748; +38093-976-43-76
Банківські реквізити:
IBAN UA773220010000026009340082825
ІПН/ЄДРПОУ 3305106865
Акціонерне товариство УНІВЕРСАЛ БАНК
МФО 322001
ЄДРПОУ Банку 21133352