З 14 жовтня 2025 року в США набирають чинності збори USTR для судів китайської споруди та власності. Основний удар припаде на китайських перевізників Cosco Shipping та OOCL, які у 2026 році можуть заплатити понад 1,5 млрд доларів
📊 За даними HSBC:
🟢Cosco Shipping — витрати становитимуть близько 1,53 млрд доларів,
🟢OOCL – близько 654 млн доларів.
Для інших контейнерних ліній (Maersk, Hapag-Lloyd та ін.) вплив буде мінімальним, оскільки більшість їх флоту побудовано над Китаї. Сьогодні лише 15% заходів у порти США здійснюють судна китайської споруди.
🔄 Можливі кроки для Cosco та OOCL:
🟢залучення партнерів по Ocean Alliance (CMA CGM, Evergreen)
🟢переклад більшої кількості некитайських судів на американські маршрути
🟢використання обхідних схем через Канаду, Мексику або Кариби з перевалкою вантажів
Таким чином, нові правила можуть змінити розподіл флоту та навіть збільшити попит на фідерні перевезення
Seamen’s Club 🇺🇦 | #новини