Незважаючи на те, що до кінця року залишилося ще майже 30%, утилізація ЗПГ-танкерів уже встановила річний рекорд
Clarksons Research повідомляє, що цього року на переробку було відправлено 0,8 млн. тонн дедвейту СПГ-танкерів, в основному за рахунок утилізації старих паротурбінних установок. Це не поодиноке явище, а тенденція, що спостерігається протягом останніх дванадцяти місяців
Слабкий попит на старі паротурбінні СПГ-танкери призвів до того, що багато судів залишилися непроданими та були виведені з експлуатації, внаслідок чого єдиним варіантом стала утилізація.
В даний час СПГ-танкери, що прямують на верфі Південної Азії, є практично єдиним джерелом доходу для підприємств з утилізації суден. Інші сегменти, такі як контейнеровози, знаходяться на шляху до рекордно низьких показників утилізації за останні двадцять років
Clarksons також наголошує на негативних настроях на ринку утилізації в цілому, обумовлених постійною волатильністю валют, коригуванням тарифів на Індійському субконтиненті, ослабленням попиту на сталь і скороченням пропозиції тоннажу.
Що це означає галузі?
1️⃣ Флот СПГ швидко змінюється — старі паротурбінні судна виводяться з експлуатації та замінюються сучасними судами DFDE, ME-GI та X-DF
2️⃣ Власники застарілого тоннажу вичерпують комерційні можливості.
3️⃣ Для моряків реальні можливості зміщуються у бік сучасних танкерів для перевезення ЗПГ, де технології, контракти та заробітна плата знаходяться на зовсім іншому рівні.
Якою є ваша думка — ця хвиля утилізації є просто циклом або остаточним кінцем для паротурбінних танкерів для перевезення ЗПГ?
Автор: @iPr1nce
Seamen’s Club 🇺🇦 | PRO_LNG | #освіта