На новому СПГ судні кожен порт означає ще один контроль: портова держава, берегова охорона, SIRE, держава прапора… список нескінченний

🔘Тому що нові судна будуються поспіхом. Екіпажі вирушають на борт із десятками невирішених проблем, а потім змушені одразу ж приступати до першої вантажної операції
🔘Головні двигуни працюють без зупинки протягом декількох тижнів, і коли ви нарешті зупиняєте їх у порту, інспекції займають весь час, необхідний для технічного обслуговування
🔘Ризик поломок зростає з кожною відстрочкою ремонту

Я бачив це при доставці:

  • Відкриті кабелі навколо;
  • системи пожежо- та газової сигналізації не відкалібровані;
  • IAS з нескінченними помилками зв’язку;
  • машини, які не запускаються з першого разу;

😐 Проте судно було «введено в експлуатацію» і «схвалено»

Це масове виробництво на морі. Більше судів, швидша доставка… але якою ціною? Низька якість стала нормою, і екіпаж змушений мати наслідки

Автор: @iPr1nce

Seamen’s Club 🇺🇦 | PRO_LNG | #освіта

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *