На новому СПГ судні кожен порт означає ще один контроль: портова держава, берегова охорона, SIRE, держава прапора… список нескінченний
🔘Тому що нові судна будуються поспіхом. Екіпажі вирушають на борт із десятками невирішених проблем, а потім змушені одразу ж приступати до першої вантажної операції
🔘Головні двигуни працюють без зупинки протягом декількох тижнів, і коли ви нарешті зупиняєте їх у порту, інспекції займають весь час, необхідний для технічного обслуговування
🔘Ризик поломок зростає з кожною відстрочкою ремонту
Я бачив це при доставці:
- Відкриті кабелі навколо;
- системи пожежо- та газової сигналізації не відкалібровані;
- IAS з нескінченними помилками зв’язку;
- машини, які не запускаються з першого разу;
😐 Проте судно було «введено в експлуатацію» і «схвалено»
Це масове виробництво на морі. Більше судів, швидша доставка… але якою ціною? Низька якість стала нормою, і екіпаж змушений мати наслідки
Автор: @iPr1nce
Seamen’s Club 🇺🇦 | PRO_LNG | #освіта