🟢 Регламент: IMO MSC.81(70), Part 1, п.1.5
🟢 Для чого: переконатися, що матеріал рятувального кола не спалахне і не підтримуватиме горіння при контакті з відкритим полум’ям.
🗣Як проходить тест
1️⃣ Підготовка
- Коло беруть із партії зразків.
- Оглядають та фіксують його стан перед тестом.
2️⃣ Вплив полум’ям
- Коло підносять до відкритого вогню (зазвичай газовий пальник або полум’я на тестовій установці).
- Час контакту з полум’ям – не менше 2 секунд.
3️⃣ Спостереження
- Після видалення вогню коло уважно оглядають.
- Перевіряють:
- чи спалахнув матеріал;
- чи триває горіння після видалення джерела вогню;
- чи є розплавлення чи надмірне пошкодження.
🗣 Критерії успішності
✅ Коло не спалахнуло.
✅ Горіння не продовжується після видалення вогню.
✅ Матеріал не втратив цілісність та функціональність.
🗣 Чому це важливо
- У разі пожежі на судні або викиду горючих пар коло може опинитися в зоні відкритого полум’я.
- Якщо рятувальний засіб спалахне, він не тільки не врятує людину, а й стане додатковою загрозою.
- Тому IMO вимагає перевірки вогнестійкості всіх рятувальних кіл.
⚠️ Підсумок: Fire test підтверджує, що рятувальний круг не спалахне при короткочасному контакті з полум’ям і залишиться придатним для порятунку
💡Хочете знати більше та впевнено працювати, тоді Вам на курс: 3rd Officer: Practical Course
➡️Пишіть менеджеру за подробицями: @Seamens_Club_Ukraine
Seamen’s Club 🇺🇦 | #освіта