Згідно з останніми даними DNV, у листопаді 2025 року в усьому світі було замовлено лише 10 суден на альтернативному паливі, що значно менше, ніж у листопаді 2024 року (27 замовлень)
Усі 10 суден були з подвійним паливом на ЗПГ, з них 6 контейнеровозів та 4 танкери. DNV повідомляє, що за перші 11 місяців 2025 року було розміщено загалом 232 замовлення на судна на альтернативному паливі, що на 53% менше, ніж за той же період минулого року
Незважаючи на загальне уповільнення, ЗПГ залишається домінуючим паливом:
🟢67% замовлень на 2025 рік – на ЗПГ
🟢20% – на метанол
Контейнеровози становлять 66% всіх замовлень на судна на альтернативному паливі.
📊 На даний момент:
🟢833 судна з подвійним паливом на ЗПГ знаходяться в експлуатації
🟢Ще 623 судна на ЗПГ знаходяться у замовленні
Метанол: 95 в експлуатації, 355 на замовлення.
За словами Джейсона Стефанатоса з DNV, у жовтні спостерігалася активніша діяльність, але загальна тенденція в другій половині 2025 року ясна — ЗПГ продовжує лідирувати, а контейнерні перевізники стимулюють його впровадження.
Автор: @iPr1nce
Seamen’s Club 🇺🇦 | PRO_LNG | #освіта