На тлі регулярних атак по Одеському порту влада вирішила відновити проект реконструкції причалу №7 у Карантинній гавані. У кошторис заклали майже 540 млн. грн.

За планом модернізація збільшить пропускну спроможність до 2 млн тонн вантажів і принесе близько 100 млн грн прибутку. Формально гроші виділяє держпідприємство, але логіка проекту більше схожа на бюрократичну — звітувати про «інвестиції» навіть за умов постійної загрози ударів

Причал реконструюють ще з 2016 року. Тепер запускають третю чергу: днопоглиблення, нові залізничні колії та палі. Але тендерні вимоги настільки завищені, що це може призвести до перемоги наперед відомої компанії. Особливо якщо врахувати, як легко за таких умов обмежити конкуренцію — на практиці це може бути ще один «закритий» контракт під наперед визначеного підрядника

⛔️ Головне питання: як будувати логістику під ракетними атаками, без планів захисту та евакуації? Ризики ігноруються, але узаконюються тендерною процедурою. Стратегії захисту, планів евакуації, умов роботи персоналу під загрозою нічого цього в проекті не розкрито

Seamen’s Club 🇺🇦 | #новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *