На ринку судноплавства зростає кількість випадків, пов’язаних з експлуатацією суден на двох видах палива — насамперед із системами, що використовують ЗПГ (LNG) та резервне VLSFO

💡 Проблема в тому, що запасне паливо часто зберігається занадто довго, втрачаючи властивості. За неправильних умов зберігання VLSFO розшаровується або густіє, що може призвести до поломки фільтрів, сепараторів та двигунів. Ремонт та очищення танків у таких випадках займають час та викликають затримки рейсів

🔘 Страхові компанії вже відзначають зростання звернень та суперечок між судновласниками та чартерерами з приводу якості палива
🔘 Експерти радять приділяти більше уваги контролю стану резервного палива та вносити в чартери чіткі умови щодо його зберігання та перевірки

Що важливо знати екіпажу:

🟢 регулярно перевіряти стан палива в танках (температура, щільність, наявність осаду)
🟢 використовувати сертифіковані присадки та фільтри
🟢 фіксувати всі процедури зберігання та перевірок у суднових журналах
🟢 за необхідності – проводити дренаж та очищення паливних танків

📊 Такі заходи допомагають не тільки уникнути поломок, а й захистити судно та екіпаж від можливих претензій страховиків та чартерів

Seamen’s Club 🇺🇦 | #новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *