🟢 Регламент: IMO MSC.81(70), Part 1, п.1.5
🟢 Для чого: переконатися, що матеріал рятувального кола не спалахне і не підтримуватиме горіння при контакті з відкритим полум’ям.

🗣Як проходить тест

1️⃣ Підготовка

  • Коло беруть із партії зразків.
  • Оглядають та фіксують його стан перед тестом.

2️⃣ Вплив полум’ям

  • Коло підносять до відкритого вогню (зазвичай газовий пальник або полум’я на тестовій установці).
  • Час контакту з полум’ям – не менше 2 секунд.

3️⃣ Спостереження

  • Після видалення вогню коло уважно оглядають.
  • Перевіряють:
  • чи спалахнув матеріал;
  • чи триває горіння після видалення джерела вогню;
  • чи є розплавлення чи надмірне пошкодження.

🗣 Критерії успішності

✅ Коло не спалахнуло.
✅ Горіння не продовжується після видалення вогню.
✅ Матеріал не втратив цілісність та функціональність.

🗣 Чому це важливо

  • У разі пожежі на судні або викиду горючих пар коло може опинитися в зоні відкритого полум’я.
  • Якщо рятувальний засіб спалахне, він не тільки не врятує людину, а й стане додатковою загрозою.
  • Тому IMO вимагає перевірки вогнестійкості всіх рятувальних кіл.

⚠️ Підсумок: Fire test підтверджує, що рятувальний круг не спалахне при короткочасному контакті з полум’ям і залишиться придатним для порятунку

💡Хочете знати більше та впевнено працювати, тоді Вам на курс: 3rd Officer: Practical Course

➡️Пишіть менеджеру за подробицями: @Seamens_Club_Ukraine

Seamen’s Club 🇺🇦 | #освіта

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *