Рятувальний круг на судні — це не просто помаранчевий бублик. Його характеристики чітко визначені у міжнародних документах:

🟢 SOLAS (Глава III) – основні вимоги до рятувальних засобів.
🟢 LSA Code (Chapter II, 2.1) – технічні характеристики кіл.
🟢 IMO MSC.81(70), Part 1 – методики випробувань.

Основні тести lifebuoy з IMO:

  1. Temperature cycling test – перевірка роботи після різких перепадів температур
  2. Drop test – чи витримує коло падіння на сталеву палубу
  3. Oil resistance test – доба під дизельним паливом: не повинен втрачати плавучість
  4. Fire test – 2 секунди в полум’ї, щоб не спалахнути
  5. Flotation test – коло з вантажем 14,5 кг заліза має триматися на воді 24 години
  6. Strength test – перевірка міцності на розрив/навантаження
  7. Test with light & smoke signal – як працює в комплекті зі світлом та димом
  8. Self-activating smoke signal test – випробування самого сигналу

❗️ Усі ці випробування проводяться на етапі type approval – тобто при схваленні моделі кола.
❗️ На борту екіпаж проводить періодичні огляди (зазвичай раз на 6 місяців) та записи в LSA Log/PMS, щоб переконатися, що кола зберегли свої властивості

⚠️ Підсумок: якщо коло не пройшло навіть просту судову перевірку (наприклад, помітне водопоглинання) — це сигнал до заміни. SOLAS і LSA Code вимагають, щоб все рятувальне обладнання на борту завжди було в робочому стані

💡Хочете знати більше та впевнено працювати, тоді Вам на курс: 3rd Officer: Practical Course

➡️Пишіть менеджеру за подробицями: @Seamens_Club_Ukraine

Seamen’s Club 🇺🇦 | #освіта

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *