Після рішення Міжнародної морської організації (IMO) відкласти прийняття рамкової програми Net Zero Framework (NZF), світове судноплавство опинилося на роздоріжжі

⚙️ Аналітики вже попереджають: невизначеність з вибором палива призведе до повернення новозбудованих суден на традиційні двигуни

📄 За даними Jefferies, замість замовлень на судна з двопаливними установками (LNG, метанол, аміак) судновласники вибиратимуть дешевші варіанти — «dual-fuel ready», тобто готові до переробки, але без встановлення альтернативних систем зараз. Це дозволить скоротити капітальні витрати, особливо для суден із постачанням після 2027 року.

Цілі IMO зі зниження викидів – мінус 40% до 2030 року і нуль до 2050-го – тепер під питанням. Відстрочка NZF створює паузу у переході галузі на «зелені» технології та гальмує інвестиції в інфраструктуру для альтернативного палива

💬 Експерти Columbia University зазначають, що ситуація по-різному позначиться на учасниках ринку:

🟢 великі судноплавні компанії зможуть поглинути додаткові витрати та продовжити курс на декарбонізацію;
🟢 дрібні оператори ризикують втратити позиції через зростання вартості переходу на нові технології.

⚠️ У короткостроковій перспективі рішення IMO може знизити вартість будівництва суден, але в довгостроковій — уповільнити екологічну трансформацію морської галузі

Seamen’s Club 🇺🇦 | #новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *