🟢 Регламент: IMO MSC.81(70), Part 1, п.1.4
🟢 Для чого: перевірити, чи збереже рятівне коло свої властивості при контакті з нафтопродуктами (дизель, мазут), які можуть опинитися на поверхні води під час аварії

🗣 Як проходить тест

1️⃣ Підготовка

  • Вибирається одне коло із партії зразків.
  • Перевіряється його маса та зовнішній вигляд.

2️⃣ Занурення в олію

  • Коло повністю занурюють у ємність із дизельним паливом.
  • Рівень покриття повинен бути не менше 100 мм вище за поверхню кола.
  • Температура – ​​звичайна кімнатна.

3️⃣ Час витримки

  • Коло залишається під дизелем 24 години.

4️⃣ Вилучення та огляд

  • Після закінчення часу коло дістають та ретельно оглядають.
  • Перевіряють:
  • чи немає розм’якшення матеріалу;
  • чи немає тріщин, розшарування чи деформації;
  • чи збереглася міцність та плавучість.

🗣 Критерії успішності

✅ Коло не втратило форму.
✅ Матеріал не розм’якшився та не зруйнувався.
✅ Плавучість залишилася на початковому рівні.

🗣 Чому це важливо

При аварії часто відбувається розлив палива. Людина за бортом опиниться у воді, покритій дизельною або мазутною плямою. Якщо коло вбере олію чи втратить плавучість — вона виконає свою функцію. Саме тому IMO вимагає обов’язкового тесту на стійкість до нафтопродуктів.

⚠️ Підсумок: Oil resistance test гарантує, що рятувальний круг працюватиме навіть у важких умовах розливу нафти та палива

Seamen’s Club 🇺🇦 | #освіта

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *