🟢 Регламент: IMO MSC.81(70), Part 1, п.1.2
🟢 Для чого: перевірити, що матеріал рятувального кола не втрачає якості при експлуатації в різних кліматичних умовах – від Арктики до тропіків.

🗣 Як проходить тест

1️⃣ Підготовка

  • Беруть зразок кола, що пройшов візуальний огляд (без тріщин, пошкоджень).
  • Фіксують його масу та зовнішній вигляд.

2️⃣ Заморозка

  • Коло розміщують у камері з температурою –30 °C.
  • Тримають його там 24 години.

3️⃣ Нагрів

  • Після морозильної камери коло відразу переносять у термокамеру з температурою +65 °C.
  • Знову залишають на 24 години.

4️⃣ Повторення циклу (при необхідності)

  • Деякі лабораторії виконують кілька циклів поспіль, щоб імітувати реальні перепади.

5️⃣ Фінальний огляд

  • Перевіряють зовнішній вигляд: не повинно бути тріщин, розшаровування, деформацій.
  • Вимірюють масу — коло не повинне увібрати вологу або втратити матеріал.
  • Тестують плавучість (за потреби).

🗣 Критерії успішності

✅ Немає тріщин та пошкоджень після екстремальних температур
✅ Матеріал зберігає форму та плавучість
✅ Коло готове до експлуатації в будь-яких кліматичних районах судноплавств

🗣 Чому це важливо

  • Судно може працювати як у холодних водах Балтики чи Арктики, так і у спекотній Перській затоці.
  • Рятувальні засоби повинні працювати без відмови при різкій зміні температур
  • Коло, яке «лопнуло» або стало тендітним на морозі, не врятує людину

⚠️ Підсумок: Temperature cycling test доводить, що рятувальний круг витримає всі кліматичні умови та залишиться надійним засобом порятунку життя

Seamen’s Club 🇺🇦 | #освіта

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *