Альтернативне паливо. Замовлення на будівництво нових суден у листопаді скоротилися — ЗПГ, як і раніше, лідирує

Згідно з останніми даними DNV, у листопаді 2025 року в усьому світі було замовлено лише 10 суден на альтернативному паливі, що значно менше, ніж у листопаді 2024 року (27 замовлень) Усі 10 суден були з подвійним паливом на ЗПГ, з них 6 контейнеровозів та 4 танкери. DNV повідомляє, що за перші 11 місяців 2025 року […]

Читати далі

Австралійське бюро транспортної безпеки (ATSB) опублікувало звіт про подію на поромі Spirit of Tasmania I, де другий механік зазнав тяжкої травми коліна після падіння з висоти в машинному відділенні

Під час стоянки судна інженер виконував обслуговування турбокомпресора. Для доступу до двигуна не було передбачено безпечних стаціонарних сходів або платформи — екіпаж використовував «саморобний» маршрут по кришках двигуна При спуску механік зірвався і впав, отримавши травму, яка вимагала операцію. ⚠️ ATSB встановило: 🟢 Не було безпечного способу підйому/спуску до робочої зони – конструктивний ризик існував […]

Читати далі

Oil resistance test рятувального кола (випробування на стійкість до нафти) частина 2

🟢 Регламент: IMO MSC.81(70), Part 1, п.1.4🟢 Для чого: перевірити, чи збереже рятівне коло свої властивості при контакті з нафтопродуктами (дизель, мазут), які можуть опинитися на поверхні води під час аварії 🗣 Як проходить тест 1️⃣ Підготовка 2️⃣ Занурення в олію 3️⃣ Час витримки 4️⃣ Вилучення та огляд 🗣 Критерії успішності ✅ Коло не втратило […]

Читати далі

Різке падіння замовлень на нові балкери – що відбувається і чому це важливо морякам

2025 року світові замовлення на будівництво суховантажних балкерів впали до мінімуму за останні 5 років. Судновласники оформили контрактів лише на 25 млн. DWT, що на 54% менше, ніж роком раніше. Це один із найбільш різких спадів в історії сегменту ❓ Чому судновласники перестали замовляти нові судна 1️⃣ Нестабільність ринкуФрахтові ставки на багато типів балкерів нестабільні. […]

Читати далі

Страховка для суден у Чорному морі підскочила на 250% після атак на танкери

Після серії атак на танкери, пов’язані з російським «тіньовим флотом», страхові премії для суден, що входять до Чорного моря, різко зросли. Вартість військового страхування для заходів у порти регіону піднялася з колишніх 0,25-0,30% вартості судна до ~1%. 📈 За оцінкою страхового брокера Marsh, це найбільш різке зростання тарифів з кінця 2023 року – під впливом […]

Читати далі